Užsakymų pateikimas ir tvarkymas
Ar saugu pirkti internetu Koceo.lt?
Mūsų prioritetas yra klientų saugumas ir pasitenkinimas. Mes teikiame didelę reikšmę jūsų asmens duomenų apsaugai ir tvarkymui pagal atitinkamas teisės nuostatas, ypač pagal 2016 m. balandžio 27 d. Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (toliau – GDPR). Mūsų tikslas – suteikti jums visą informaciją ir kontrolę, kaip mes tvarkome jūsų duomenis, ir suteikti įrankius, leidžiančius įgyvendinti savo teises pagal įstatymus.
Asmens duomenų valdytojas yra prekės ženklo Koceo ir parduotuvės Koceo.lt savininkas JKB Energo Jan Banaś, kurios buveinė yra Piastowska 6/7, 43-300 Bielsko-Biała, įregistruota Bielsko-Bialos mero tvarkomame Verslo veiklos registre; PVM kodas: PL5472000317; Kodas: 120074787. Esame patikrinti PVM mokėtojai ir esame įtraukti į aktyvių PVM mokėtojų sąrašą. Mūsų banko sąskaitos numeris: 02 1050 1070 1000 0092 9466 6467 (ING Bank Śląski).
Mes neperduodame savo klientų duomenų reklamos ir rinkodaros tikslais. Mes niekada nesidaliname jūsų duomenimis su trečiosiomis šalimis ir net mūsų biuruose bei sandėliuose jūsų duomenys yra tvarkomi itin konfidencialiai.
Prieš perduodant mums neskelbtiną informaciją, pvz., adresas ar kredito kortelės duomenis, informacija užšifruojama saugiu serverio kodu, kad niekas jos nematytų.
Koceo.lt naudoja serverį, kuris siunčia tik užkoduotus duomenis, todėl pirkimas yra visiškai saugus. Nuo užsakymo išsiuntimo iki jo gavimo specialioje kurjerių tarnyboje duomenys yra paslėpti nuo įsilaužėlių ir negali būti iššifruoti. Visa kredito kortelių informacija pašalinama iš bet kokių pranešimų.
Ar Koceo.lt parduotuvėje įsigytos prekės man siunčiamos iš Lenkijos?
Tikrai taip. Visa Koceo.lt el. parduotuvėje parduodama produkcija yra viename iš dviejų mūsų sandėlių Lenkijoje.
Kaip žingsnis po žingsnio pateikti užsakymą?
Norėdami pateikti užsakymą, pasirinkite konkrečią prekę ir įdėkite ją į krepšelį. Jei turite nuolaidos kodą jį galite pridėti pirkinių krepšelyje. Tada pasirinkite pristatymo būdą ir pereikite prie apmokėjimo.
Kitas žingsnis – suvesti užsakymą pateikusio asmens duomenis, pasirinkti mokėjimo būdą ir patvirtinti užsakymą.
Gavę užsakymą, tolesnius įgyvendinimo etapus patvirtiname el. paštu arba susisiekiame su Jumis nurodytu el.pašto adresu arba telefono numeriu, jei atsiranda netikslumų. Jei viskas pavyko gerai, įsigytas prekes siunčiame kurjeriu ar kitu Jūsų pasirinktu būdu užsakyme nurodytu adresu.
Ar turiu užsiregistruoti ir susikurti paskyrą, kad galėčiau pateikti užsakymą?
Tokio poreikio nėra. Užsakymas gali būti pateiktas neprisiregistravus ir nesukūrus paskyros el. parduotuvėje. Jis bus užpildytas standartiškai, tačiau negalėsite naudotis tokiomis paslaugomis kaip pirkimo istorijos peržiūra, dalyvavimas konkursuose ir reklaminėse kampanijose.
Kaip susikurti paskyrą el. parduotuvėje?
Paskyrą galite sukurti dviem būdais.
Užveskite pelės žymeklį virš išskleidžiamojo meniu viršutiniame dešiniajame puslapio kampe ir spustelėkite „Mano paskyra“. Būsite nukreipti į puslapį, kuriame galėsite prisijungti prie savo paskyros arba susikurti naują paspausdami „Registruotis“.
Taip pat susikurti paskyrą galite teikdami užsakymą. Įdėję produktus į krepšelį pereikite prie kito užsakymo žingsnio. Šiame etape galite susikurti paskyrą el. parduotuvėje.
Ar galiu išsiųsti užsakymą kitu adresu nei tas, kuris yra mano kliento paskyroje?
Užsakymą galime išsiųsti bet kuriuo pasirinktu adresu. Užpildę „Mokėtojo informaciją“, pasirinkite „Siųsti kitu adresu“. Tada atsiras forma su adreso duomenimis, į kurį atsiųsime įsigytą prekę.
Ar galiu pakeisti užsakymą?
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu pagalba@koceo.lt. Mūsų konsultantas patikrins Jūsų užsakymo stadiją ir patvirtins galimybę keisti, pvz., pristatymo adresą ar pačias prekes.
Kokį pristatymo būdą pasirinkti?
Koceo.lt el. parduotuvėje įsigytų prekių siuntimas vykdomas keliais klientui patogiais pristatymo būdais:
- Pristatymas kurjeriu – Venipak kurjeris
- Omniva / LP Express paštomatas
Pristatymo būdui pasirinkau Omniva / LP Express paštomatą. Kur turėčiau įvesti paštomato duomenis?
Apsipirkimo metu, užpildžius adreso duomenis, skiltyje „Jūsų užsakymas“ paspauskite mygtuką „Pasirinkti paštomatą“. Tuomet iš sąrašo arba iš žemėlapio pasirinkite tinkamą paštomatą.
Jei dėl kokių nors priežasčių kyla sunkumų, užsakymo metu taip pat galite įrašyti paštomato numerį ir/ar jo adresą UŽSAKYMO PASTABOS (NEPRIVALOMA) laukelyje.
Ar galiu internetu užsakytą prekę atsiimti asmeniškai?
Deja, ne. Koceo.lt el. parduotuvėje pateikto užsakymo asmeniškai atsiimti negalima.
Kokį mokėjimo būdą pasirinkti?
Koceo.lt siūlo šiuos mokėjimo būdus
- Montonio – greitas mokėjimas internetu (Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių Bankas, Citadele, Revolut, VISA, Master Card).
- PayPal – greitas mokėjimas internetu (momentinis banko pavedimas, kreditinė kortelė).
- Tradicinis banko pavedimas.
- Apmokėjimu pristatymo metu (Venipak kurjeriui).
Mokėjimas greitųjų internetinių mokėjimų sistemomis Montonio arba PayPal yra saugus ir paprastas atsiskaitymo už prekes internetu būdas. Naudodamiesi šiomis mokėjimo sistemomis galite mokėti kreditine kortele arba greituoju banko pavedimu. Baigdamas užsakymą, esu nukreipiamas į Montonio arba PayPal.com svetaines, kurios palaiko internetinius mokėjimus Koceo.lt el. parduotuvėje. Ten duomenys įvedami, patikrinami ir nukreipiami į jūsų banko svetainę, kur galite atlikti mokėjimą. Ryšys su Montonio ir PayPal.com svetainėmis yra užšifruotas ir 100% saugus. Iš karto gavus apmokėjimo patvirtinimą mes galime išsiųsti užsakytas prekes. Greitas pervedimas internetu yra greičiausias, patogiausias ir saugiausias atsiskaitymo būdas Koceo.lt.
Jei kaip mokėjimo būdą pasirenkate tradicinį banko pavedimą, jis turi būti atliktas prieš gaunant prekes. Pateikus užsakymą, klientas bus informuotas apie banko sąskaitą, į kurią turi būti atliktas pavedimas. Prekes išsiunčiame po apmokėjimo įskaitymo į Koceo.lt banko sąskaitą. Ši mokėjimo forma taip pat yra saugi, tačiau dažniausiai užsakymo procesas pailgėja 1–2 darbo dienomis.
Atsiskaitymas pristatymo metu reiškia, kad už pirkinius atsiskaitoma Venipak kurjeriui, kuris jums pristato siuntinį.
Ar galiu atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu?
Taip, neseniai pristatėme galimybę atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu. Tai reiškia, kad už mūsų el. parduotuvėje įsigytus pirkinius galite atsiskaityti su Venipak kurjeriu, kuris jums pristato siuntinį. Tačiau šis mokėjimo būdas turi papildomą 1,45 Eur administravimo mokestį, nepriklausomai nuo užsakymo dydžio. Raginame atsiskaityti internetu – šis būdas greitesnis ir patogesnis. Taip pat, prekių grąžinimo atveju.
Nespėjau sumokėti už užsakymą. Kaip užbaigti mokėjimą?
Apmokėti užsakymą galite prisijungę prie savo paskyros bei kartu redaguoti užsakymo informaciją. Skiltyje rasite nuorodą, kurią paspaudus galėsite užbaigti mokėjimo operaciją.
Mokėjimas gali būti baigtas ir paspaudus mokėjimo nuorodą el. pašto pranešime, kurį gavote pateikę užsakymą savo el. pašto adresu. Pastarasis būdas ypač skirtas klientams, kurie pateikė užsakymą nesukūrę paskyros el. parduotuvėje.
Taip pat galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba, atsiųsdami el. laišką adresu pagalba@koceo.lt ir nurodydami, kad kažkas nutiko atliekant mokėjimą. Mūsų konsultantai atšauks anksčiau nesėkmingą operaciją. Tuomet vėl galėsite pateikti naują užsakymą, nuo pat pradžių.
Ar galiu atšaukti užsakymą internetu?
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu pagalba@koceo.lt. Mūsų konsultantai patikrins jūsų užsakymo stadiją ir patvirtins galimybę jį atšaukti.
Ar galiu grąžinti įsigytą prekę?
Taip, pirkinį galite grąžinti per 14 dienų nuo užsakymo pristatymo datos, nenurodydami priežasties. Ši nuostata taip pat taikoma prekėms, kurioms taikoma nuolaida.
Ar galiu pakeisti įsigytą prekę?
Keitimai Koceo.lt el. parduotuvėje nevykdomi. Norėdami gauti kitokią prekę, kad ir to paties modelio, bet kitos spalvos ar dydžio, turite grąžinti prekes pagal galiojančią sutarties atsisakymo tvarką ir pateikti naują, nepriklausomą užsakymą.
Ar galiu gauti PVM sąskaitą faktūrą už pirkinius?
Taip. Apsipirkimo metu, užpildę adreso duomenis, laukelyje UŽSAKYMO PASTABOS (NEPRIVALOMA) parašykite: NORIU GAUTI PVM SĄSKAITĄ-faktūrą už šį užsakymą ir įveskite sąskaitai-faktūrai išrašyti reikalingus duomenis, įskaitant PVM mokėtojo kodą.
Užsakymo siuntimas ir pristatymas
Kaip pristatomos siuntos?
Koceo.lt el. parduotuvėje įsigytų prekių siuntimas vykdomas keliais klientui patogiais pristatymo būdais:
- Pristatymas kurjeriu – Venipak kurjeris
- Omniva / LP Express paštomatas
Kokia pristatymo kaina?
Žemiau pateikiamos Koceo.lt el. parduotuvėje įsigytų prekių standartinės siuntimo išlaidos (ne akcijos laikotarpiu):
- Pristatymas kurjeriu – Venipak kurjeris
Užsakymas iki 70 Eur – kaina 4,50 Eur
Užsakymas nuo 70 Eur – kaina 0 Eur
- Omniva / LP Express paštomatas
Užsakymas iki 70 Eur – kaina 4,50 Eur
Užsakymas nuo 70 Eur – kaina 0 Eur - Siuntimas su apmokėjimu pristatymo metu (grynaisiais pinigais) – Venipak
Nepriklausomai nuo užsakymo vertės – kaina 1,45 Eur
Pristatymo būdui pasirinkau Omniva / LP Express paštomatą. Kur turėčiau įvesti paštomato duomenis?
Apsipirkimo metu, užpildžius adreso duomenis, laukelyje UŽSAKYMO PASTABOS (NEPRIVALOMA) įveskite siuntų spintelės numerį ir/ar jos adresą.
Ar Koceo.lt parduotuvėje įsigytos prekės man siunčiamos iš Lenkijos?
Tikrai taip. Visa Koceo.lt el. parduotuvėje parduodama produkcija yra viename iš dviejų mūsų sandėlių Lenkijoje.
Kaip greitai pristatomos prekės?
Įsigytos prekės yra paruoštos siuntimui mūsų sandėlyje maksimaliai per kelias valandas. Tačiau galutinis pristatymo laikas priklauso nuo paslaugų teikėjo, kuris jums pristatys mūsų siuntas. Standartinis pristatymo greitis yra:
- Pristatymas kurjeriu – Venipak kurjeris
Mūsų sutartis su kurjerių kompanija numato pristatymą kitą darbo dieną po siuntos išsiuntimo. Užsakymai pateikti ir įvykdyti nuo pirmadienio iki penktadienio iki 14:00 dažniausiai (ne visada) išsiunčiami tą pačią dieną su pristatymu klientui kitą darbo dieną. Užsakymai, pateikti po 14:00 val., o kai kuriais atvejais iki 14:00 val., išsiunčiami kitą darbo dieną po užsakymo pateikimo su pristatymu klientui kitą darbo dieną.
Savaitgaliais, ne darbo ir švenčių dienomis pateikti užsakymai paprastai išsiunčiami pirmą darbo dieną po užsakymo pateikimo dienos.
- Omniva / LP Express paštomatas
Užsakymai pateikti ir įvykdyti nuo pirmadienio iki penktadienio iki 14:00 dažniausiai (ne visada) išsiunčiami tą pačią dieną su pristatymu klientui kitą darbo dieną. Užsakymai, pateikti po 14:00 val., o kai kuriais atvejais iki 14:00 val., išsiunčiami kitą darbo dieną po užsakymo pateikimo su pristatymu klientui kitą darbo dieną. Savaitgaliais, ne darbo ir švenčių dienomis pateikti užsakymai paprastai išsiunčiami pirmą darbo dieną po užsakymo pateikimo dienos.
DĖMESIO: Užsakymai, apmokėti tradiciniu banko pavedimu, išsiunčiami tik po to, kai lėšos įskaitomos į el. parduotuvės sąskaitą. Renkantis šią mokėjimo formą, rekomenduojame užsakymą pateikti kiek anksčiau.
Ar galiu atidėti savo užsakymo pristatymą vėlesniam laikui?
Taip, galima, bet tik tol, kol prekės nėra sukomplektuotos sandėlyje ir neperduotos kurjeriui. Jei užsakymas apdorojamas, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu pagalba@koceo.lt ir pateikite prašymą užsakymą išsiųsti vėliau. Mūsų konsultantai patikrins Jūsų užsakymo būseną ir patvirtins galimybę atidėti užsakymo išsiuntimą.
Informaciją apie vėlesnį siuntimą galima rašyti ir apsipirkimo metu, užpildžius adreso duomenis, laukelyje UŽSAKYMO PASTABOS (NEPRIVALOMA).
DĖMESIO: Užsakymus galime atidėti daugiausiai 7 dienoms.
Ar galiu gauti siuntinį šeštadienį ar sekmadienį?
Deja, ne. Užsakymus pristatome tik darbo dienomis.
Ką daryti, jei gaunu sugadintą pakuotę?
Esant tokiai situacijai, visų pirma, nereikėtų atsiimti siuntos iš kurjerio. Jei pristatyta siunta kelia abejonių, o pakuotė, pavyzdžiui, pažeista, atsisakykite ją priimti ir informuokite mus apie situaciją. Stengsimės kuo greičiau išsiųsti naują prekę arba grąžinti sumokėtą sumą.
Atidžiau apžiūrėti pakuotę galima tik sumokėjus siuntimo mokestį ir pasirašius pristatymo dokumentus. Kurjeris nėra įpareigotas dalyvauti šiame procese, tačiau galite jo paprašyti palaukti, kol pakuotė bus apžiūrėta. Esant situacijai, kai kurjeris nesutinka su tokiu sprendimu, atminkite (arba patikslinkite kurjeriui), kad apgadinimo atveju jis turės atvykti dar kartą surašyti žalos akto.
Nustačius pažeidimą ir surašius protokolą, siunta lieka pas gavėją. Garantuojame, kad padėsime prekių grąžinimo į mūsų parduotuvę procese ir tolimesniame reikalo tvarkyme.
Ką daryti, jei kurjeris pristatė sugadintą siuntą, bet nebuvo parengtas pranešimas apie žalą?
Tokiose situacijose sunku, bet įmanoma, pateikti skundą dėl transportavimo metu sugadintos prekės. Jei siunta gauta be išankstinio patikrinimo, kuo skubiau susisiekite su kurjerių kompanija ir praneškite apie savo norą pateikti žalos aktą. Atvykus kurjeriui, su juo reikia surašyti protokolą, kruopščiai pažymint visas detales. Įsitikinkite, kad dokumentas būtų užpildytas pagal faktus.
Dokumento surašymo metu įsitikinkite, kad prekės supakuotos tose pačiose pakuotėse, kuriose buvo gautos iš kurjerio pirmą kartą. Tai labai svarbu norint teigiamai išnagrinėti skundą.
Kokius dokumentus reikia įtraukti į siuntą?
Prie siuntos visada pridedame PVM sąskaitą faktūrą.
Ar užsakymas gali būti išsiųstas į užsienį?
Prekes siunčiame tik Lietuvos Respublikos (LR) ribose.
Kaip galiu patikrinti, ar mano užsakymas išsiųstas?
Informacija apie esamą užsakymo būseną pateikiama puslapyje „Mano paskyra“ (tik registruotiems klientams). Be to, į elektroninį paštą, nurodytą pildant užsakymą, siunčiami pranešimai su aktualia informacija apie užsakymo būseną.
Grąžinimai ir skundai
Ar galiu grąžinti Koceo.lt el. parduotuvėje įsigytą prekę?
Taip. Kiekvienas klientas turi teisę grąžinti įsigytą prekę per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos (teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties).
Kaip galiu grąžinti prekę?
Grąžinimas per Omniva paštomatą:
- Užpildykite prekių grąžinimo formą – čia.
- Supakuokite siuntą transportavimui;
- Paštomato ekrane pasirinkite „Siųsti siuntą“ ir „Anksčiau užregistruota siunta“. Ekrane įveskite siuntos grąžinimo numerį gautą el. paštu (ir SMS žinutę).
– Jei paštomatas lipduko neatspausdina – nesijaudinkite! Tiesiog įdėkite siuntą į atsidariusį paštomato skyrelį. Kurjeris paėmęs siuntą pats užklijuos lipduką ant siuntos. - Įdėkite siuntą į atsidariusį paštomato skyrelį ir uždarykite dureles.
*Siuntai grįžus atliksime jos apžiūrą ir patvirtinus grąžinimą Jums bus atliktas sumokėtos sumos grąžinimas, į sąskaitą iš kurios atlikote mokėjimą, per 14 d. d.
**Siuntimo išlaidos (4,5 Eur) nėra grąžinamos.
Ar galiu grąžinti prekes asmeniškai?
Šiuo metu prekių grąžinti asmeniškai galimybės nėra. Turime du sandėlius ir grąžinimo punktą, kurie šiuo metu mūsų klientams nepasiekiami.
Kada apdorojamas grąžinimas?
Įstatyme nustatytomis sąlygomis mokėjimo grąžinimo terminas gali svyruoti nuo 3 iki 14 dienų.
Kur galiu patikrinti grąžinimo būseną?
Kai tik gausime grąžintą prekę, el. paštu gausite pranešimą grąžinimo formoje nurodytu adresu.
Kaip bus grąžintos lėšos grąžinant prekes?
Mokant per Montonio/PayPal elektroninius mokėjimus, pinigai bus grąžinti į tą pačią banko sąskaitą/kortelės numerį, iš kurios buvo atlikta pirminė operacija. Atsiskaitant klasikiniu banko pavedimu, pinigai bus grąžinti į sąskaitos numerį, nurodytą mums atsiųstoje užpildytoje prekių grąžinimo formoje.
Ar galiu pakeisti įsigytą prekę?
Keitimai Koceo.lt el. parduotuvėje nevykdomi. Norėdami gauti kitokią prekę, kad ir to paties modelio, bet kitos spalvos ar dydžio, turite grąžinti prekes pagal galiojančią sutarties atsisakymo tvarką ir pateikti naują, nepriklausomą užsakymą.
Kaip pateikti skundą dėl prekių?
Jeigu įsigytos prekės turi trūkumų ir nuo įsigijimo nepraėjo 24 mėnesiai, pakuotę su grąžinama preke prašome atsiųsti šiuo adresu:
- Koceo – skundai
Verslo g. 24-5
LT-52103 Kaunas
Dėmesio:
Grąžinimo gavėją nurodant paštomatą – nepriimame.
Nepriimame iš anksto neapmokėtų siuntų.
Prekė, dėl kurios skundžiamasi, turi būti grąžinama kartu su įskaitomai ir suprantamai užpildyta skundo forma, atsisiųsta iš parduotuvės internetinės svetainės ir su pirkimo įrodymu (PVM sąskaita faktūra) arba jo kopija, per kurjerį arba paštu.
Prekės, kurios nurodytos pretenzijoje, turi būti švarios ir sausos, be jokių naudojimo žymių.
Grąžinami gaminiai turi būti tinkamai supakuoti, kad nebūtų pažeisti transportuojant.
Kur galiu patikrinti savo skundo būseną?
Kai skundas bus priimtas, el. paštu gausite pranešimą skundo formoje nurodytu pašto adresu.